Torsdag..

En skön torsdag har jag haft.. Var uppe tidigt, åkte in till mjölby för o träna.. Men uch vad segt, inte tränat på en och en halv vecka o så nu två pass dagarna efter varandra.. Tränade nämligen igår kväll.. Jag känner av i varenda del av kroppen att de sitter där de ska iaf.. haha skönt det.. :)

Sen har jag mest tagit det lugnt, blev lite shopping idag också.. Ja jag är väl helt enkelt en sån person som är väldigt bra på att handla. Men jag fyller ju faktiskt år på lördag så tyckte jag kunde få köpa lite födelsedagspresenter till mig själv.. :)

Imorn ska Ellinor och jag till lkpg, känner jag mig själv  rätt så kommer jag väl hem med något därifrån också.. Fast jag vill ju faktiskt hitta något till nästa lördag.. :)

måste rusa, ska möta upp jennifer!
Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0