.......

Haft en skit kväll på jobbet.. Man får visst inte vara männsklig.!

Ibland blir jag såå himla trött på det där jobbet alltså. Kan dom inte få in i sina huvuden att dom inte är universum o allt man säger eller gör ska jag väl säga också är inte persooonligt! Jag kan inte gå o le och vara glad precis hela tiden, speciellt inte på ett sånt jobb, det kan ingen, men för det betyder inte det att jag är otrevlig... Ikväll blev jag faktiskt sur....

Skit i det nu, nu ska jag hem duscha o lägga mig. Ska in till mjölby skapligt imorn o träna, ska bli skönt...

Ha en bra kväll, hoppas ni är på lite bättre humör än mig... 

Kommentarer
Postat av: Evelina

Det där låter inte så kul tjejen, hoppas du mår bättre! :)

2008-09-05 @ 18:04:34
URL: http://zinone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0