Tiden går fort..

Japp tiden bara rinner iväg o den här månaden har jag lite ångest för att jag jobbat så lite.. :S Visst det har inte gått många dagar på månaden än men ändå.. :S

Hm det är konstigt egentligen, någonting som funnits framför än hela tiden, är det så att man kan börja se på saker på ett helt annat sätt efter flera år?.. Jag menar, det har bara gått förbi än förut känns det som, nu har jag stannat upp o funderat lite på det.. Klart det blir skillnad... :)

Den här helgen har varit konstig, mycket konstig! Jag blir så förvirrad hela tiden.....

Nu ska jag hem o käka lite sen blir det träning med syster ikväll, vi ska till träningstudion, var flera år sedan jag tränade där nu.. :) Tänkte att man kan ju prova på det också igen plus att det var fullt på passet på 4you.


Hejhopp! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0