Plus minus noll

haha så känns det just nu, var duktig o tränade ikväll :) Riktigt skönt, men sen orkade varken mamma eller jag fixa käk så då blev det pizza.. haha nyttigt, nooot! :) Men det blir lite träning imorn också men det blir väl plus minus noll då också för på kvällen ska Elli o jag festa lite.. :)

Den här veckan har gått snabbt, känns som det var igår det var söndag, fast ändå inte.. :) Jag har en fjäril i min mage, jag tror att den vill stanna kvar där.. :)

Jobbat lite i veckan iaf, det är skönt. Jobbar måndag o tisdag vad jag vet nu.. Måndag är det lön då blir det förmodligen lite IKEA shopping sen också, till sovrummet, det behövs! :)

Vad trött jag blir, mamma ville att jag skulle skriva in mig på arbetsförmedlingen igen eftersom jag bara är timvikarie, nu måste man ju gå på info o skit.. plus att puckobruden som skulle hjälpa mig sist inte ens hade klarat av att lägga in nått i datorn.. Vilken nolla!! Fick göra om allt idag.. Efter det blev det in till Motala för o fråga om telefonen, det blev att lämna in den.. Så nu har jag min gamla telefon ett tag, fast samma nummer såklart. :) Efter det blev det systemet o sen hem för att äta lite o sen in till Mjölby igen o träna.. :)  Ikväll har jag inte gjort mycket vettigt, suttit vid datorn hos mamma. :)

Ska snart hem o sova ska upp o träna imorn också, ska bli skönt efter den här pizzan som jäser i magen.. haha det är ju knappast vad jag behöver.. :)

Sov gott allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0