Ett nytt inlägg.. :)

Ja det var väl på tiden kanske.. :)

Festen i lördags var hellyckad, det verkade som att de flesta hade väldigt roligt.. Jag hade jätte kul men var kanske lite väl förfriskad men det är så det ska vara.. :) Alla människor var så underbara, det var en toppen kväll helt enkelt..

Idag är jag sjuk, känns som jag inte är annat nu för tiden eller sen jag kom hem från Schweiz kanske jag ska säga.. :S Men Elli var hos mig en sväng, vi käkade lite tacos innan det var dags för henne att åka till jobbet. Lite konstigt kanske att äta tacos på en onsdageftermiddag, men det var såå gott. :)

Imorn ska jag jobba, hoppas på att min hals mår lite bättre då. I natt var det verkligen förskräckligt.. Ska inte gå in på hur det kändes och allt för det låter nog ruggigt äckligt om jag skulle förklara.. :)

Var hos frissan igår, nu är jag betydligt ljusare, men trivs ju faktiskt väldigt bra som blond... :)



Nu ska jag nog kila hemåt snart, krypa ner i min soffa o tycka lite synd om mig själv.. Kanske gå förbi östenssons o köpa mig en godispåse?.. :) Som om jag inte äter tillräckligt med skit ändå.. :) Tchüss, ciao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0