November

November känns som en sån där riktig depp månad. Alla är lite halvt nere känns det som. Det är liksom en sån där mitt i mellan höst och vinter månad känns det som... Snart är vintern här och jag längtar tills det börjar närma sig första december och man får ta fram adventljusstakarna, juldukarna, julgardinerna och till slut tomtarna och granen och allt som hör till.... :) Det ska bli kuuul för det är så mysigt med julen. :) 

Jag jobbar den här helgen också, idag var det 6.45-16.30 imorn blir det först 7.30-12.30 & sen 16.15-21.15. Sen jobbar jag på måndag också.. 7.30-16.30. Längar efter att få sova.. :)

Känner att det börjar bli dags att hitta på något riktigt kul snart, blivit mycket jobb och allvar på sista tiden...

Jag saknar min tjejer!!!!! Det är tomt här hemma när ni inte är här ju....






Jag ser verkligen fram emot att Maria kommer hem till jul, ska bli sååå himla härligt!! Skänninge är liksom inte samma sak utan henne!



Nu ska jag bege mig hemåt, känner att jag knappt kan hålla ögonen öppna! Borde vekligen lägga mig lite skapligt! :) 

Natti natti....



 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud va du kämpar på! :) Skoj med lite uppdateringar som man förstår iaf;) Vore kul med en lite reunion efter nyåret, kanske mindre snack och mer verkstad den här gången? haha!

Puss&KRam

2008-11-23 @ 11:40:51
Postat av: Kine

oj glömde fylla i mitt namn ju, det varju Kine förstås:) haha

2008-11-23 @ 11:41:26
URL: http://chine.blogg.se/
Postat av: Maria

Alskling vad rar du ar.. jag ar inte densamme utan dig vill jag lova!!! <3

2008-12-14 @ 20:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0