Jobbhelg

Jag har insett att jag oftast skriver här när allt inte är så där jätte roligt.. Just nu är ingenting så där jätte roligt faktiskt..... :S

Jag har jobbat precis hela helgen....
Fredag 16-21
Lördag 14-21
Söndag 07-16
Ja, vad ska man säga, jag är trött! Jag är trött efter att varit tvungen att vara trevlig heela tiden..  Man blir nog det så det är nog bara männskligt! :)

Imorn är jag ledig i alla fall och på tisdag blir det Ullared för min och Ellis del. Det ska bli kul.. :) En trip tillsammans! :)

När jag kom hem så blev det lite repriser på tvn sen var det ju One three hill och Gossipgirl. Jag är såld! :)

Jag tänker inte skriva en massa om vad jag känner just nu för jag vet inte vad jag känner om någonting, jag är nog rädd för att känna...... Nee det får bli ett kortis inlägg jag är fast i ensam mamma söker :P haha jag har blivit tv nörd.. :)

Hejhopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0