Ett litet tillägg..

Såg precis nu att några kommenterat på mitt förra inlägg, vilka det nu var, såg nämligen inga namn men ändå.. :)  och ni kanske har rätt att jag låter deppig och att det skulle ha med någon kille att göra.. Men jag känner jag mig inte ett dugg deppig.. Snarare tvärtom just nu.... :D Jag har en fjäril i magen och den gör mig så himla glad!!! :) Jag skriver rätt sällan och när någon sån där halvtaskig tanke dyker upp så blir det att jag skriver.. Jag är en väldigt glad tjej egentligen och jag säger alltid vad jag tycker och tänker så om det skulle vara något om en kille så vet han nog redan om det.. :) Det jag skriver har egentligen inte med en speciell kille att göra utan det är mest att jag själv har svårt ibland att komma underfund med mina känslor och att jag ofta skjuter dom åt sidan. Det är därför jag blir lite trött på mig själv ibland...

Ville bara få ner några rader när jag såg vad som hade skrivits för det kändes som att det blivit lite missförstånd på något sätt, plus att jag inte trodde att det direkt var någon som läste min blogg, förutom Elli ibland då... :)

Idag är en sån där riktigt bra dag, jag mot världen och jag vinner! :D

Tack för mig.. haha nu blev jag nästan förvånad över mig själv, jag skriver nästan aldrig och idag blev det två inlägg på mindre än en timme.. :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ganska skönt att få skriva av sig när man inte känner sig på topp,skönt att höra att du inte alltid mår så som du skriver. Ha det bra...

2008-11-09 @ 13:35:09
Postat av: G

Hej! Om intresse finns för ny bloggdesign till din blogg, kika in hos mig, http://babbidesign.blogg.se välkommen!

2008-11-09 @ 13:39:12
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0