Dagarna rullar på..

Jajjeemeeen! :) Det känns inte som att jag gör så mycket men ändå så rullar dagarna på i en väldig fart..
Igår blev det in till mjölby vid ett tiden, uträttade lite behövliga ärenden, efter det blev det träning för min och Ellis del. Vilken skit träning, det var det konstigaste och tråkiagste passet på länge.. Vi körde 20-20-20 men hon som hade passet, körde så svåra saker att ingen hängde med att lära sig på bara 20 minuter innan det var dags att gå på nästa sak. Kändes inte riktigt som att man kunde ta ut sig till max då liksom och det känns rätt trist. Men vi fick ju röra lite på oss i alla fall och det är ju bra. :)

Ska jobba fredag-söndag den här helgen också, men det ska nog gå bra. :) Ska jobba dag lördag och söndag, det var ett tag sen nu så det ska bli skönt att inte bara jobba kväll i helgen.. :)

Såg en person igår som jag inte sett på kanske 12 år, jag trodde inte att det skulle beröra mig så.... Men det gjorde det visst! Jag blev förvånad över mig själv, kanske, kanske det är något som fattas... Jag vet inte?!.... 

Ska upp till mormor snart och hjälpa henne med gardiner, borde egentligen städa och fixa lite hemma. Den där diskhögen är ju så där rolig alltså.. Känns som man inte gör annat än att diska... Men så är det. :) Insett iaf att jag inte ångrar för ett ögonblick att jag flyttade hemifrån. :)

Nu ska jag kila upp till mormor, ska bara prata klart med min älskade Maria som befinner sig i Spanien. :) Inte långt kvar tills hon kommer hem.. Ska bli underbart!! :D Det ser jag verkligen fram emot!

Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0