The weekend is here.. :)

Jag är visst lite dålig på att uppdatera min blogg, blir inte samma sak nu när man är hemma. Känns som man inte har lika mycket tid nu på något sätt.. Men nu ska jag skriva några rader iaf..

Valborg var riktigt trevligt, det blev en kväll hemma hos Axel med en massa trevliga människor, det är precis som det ska vara.. :) 

Träffat min loooving Emelie också i veckan, tittade på film och myste i torsdags.. Först åkte vi ut till sommen och åt tacos med familjen carlswärd, kom på att jag inte hade sett huset helt färdigt.. haha jag vågade inte gå hem efter filmen som vi såg sen på kvällen så det blev att sova över på Axstadvägen.. :) Älskar när hon kommer hem så att jag får umgås lite med henne, jag menar i veckorna befinner hon sig ju vanligtvis i Växjö..

Igår blev det 20 års middag hemma hos Maria.. Det var riktigt trevligt, men sen fick vi på nått vänster för oss att åka in till lkpg o då insåg vi alla att vi skulle ha fortsatt kvällen där hemma istället för o åkt dit. Det blev iaf en riktigt trevlig tjejkväll.. Tack tjejer och framförallt tack Maria! Är så glad över att du är hemma nu o att jag är hemma o att vi kan umgås.. :D 

Idag har jag jobbat, en väldigt onödig tid måste jag ju säga. Därför ändrar jag om timmarna lite imorn. Bättre o komma dit på morgonen när jag behövs än o komma när allt är klart o de två andra stackarna har slitit häcken av sig hela morgonen... så imorn blir det ett 7-12 pass o på kvällen blir det lite bodytoning. Ska bli riktigt skönt.. :)


Hm..... Jag vet inte riktigt hur jag ska göra?.....




 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0