NORGE

Japp nu är jag i Norge. På något litet ställe som heter Hovden. Tror jag har hamnat i världens ände alltså. Här bor det ca 300 invånare och det finns verkligen ingenting att göra. Jobbet är väl inte jätte roligt direkt men jag får tänka att det är pengar till lyan.

Nu har ju Emeli o Martin bestämt att de ska åka hem den 3 juni. Men jag känner att jag stannar kvar till den 16 för somsagt det är bra pengar o jag behöver dom nu när jag ska flytta... Tråkigt måste jag ju säga, känns på något sätt lite onödigt att jag skulle åka hit men men....

Det händer som sagt inte så mycket här, alla är nere o det är dåligt med folk på jobbet så man får jobba mycket men så äre..

Idag är jag ledig och det känns skönt, fast ändå finns det ju inte så mkt annat o göra än o jobba här borta men det är skönt med en hel dag utan jobb.. Ska väl upp till hotellet o äta sen iaf.

Saknar mina töser där hemma. Känns som jag bara var hemma o vände liksom.. Är det typiskt mig o hålla på så här? Komma på saker i sista sekund o sedan bara dra?.. hm jag vet inte...

haha måste medge att jag är sämst på norska o då menar jag verkligen sämst haha helt otroligt alltså..

Ville bara försöka kasta in ett litet inlägg här, är ju inte direkt så att jag sitter vid datorn speciellt ofta..

Ses snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0