Jobb, jobb, jobb...

Jobbat, lördag, söndag, måndag tisdag.. Ska jobba onsdag, fredag, lördag & söndag. Känns det som är det enda jag har gjort den här veckan alltså.. Orkar ta mig tusan ingenting när jag kommer hem. Idag blev det bodytoning igen men jag känner att jag är så otränad o då är det verkligen inte roligt, men det är bara o kämpa på.. Jag hoppar där fram o tillbaka mellan våningarna o imorn blir det ettan igen, där jag är som en yr liten höna.. haha men ska väl försöka klara av morgondagen också, sen ska jag enbart SOVA! Det blir iaf inget jobb på torsdag då måste jag få sova ut lite..
 
Som det ser ut nu så åker jag till norge en sväng på måndag. Men har inte lyckats boka bussen när jag väl är framme i norge så vi får väl se.. Blir bara borta några veckor kanske, sen ska jag hem o slita på kungshöga i 8 veckor i sommar. :)

Jag vet inte vad jag ska skriva mitt hjärnkontor funkar typ inte, jag glömmer saker HELA tiden och jag känner mig sjukt stressad.. Jag tror det är hela den här situationen som jag är i nu. Skedet i mitt liv liksom..

Nu ska jag hoppa i säng, börjar 06.45 imorn...

Hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0