What a beautiful day.. :)

Aven idag har solen skinnit, jag knallade ut vid halv tre hugget.. Gick och kopte lite picknick sen satte jag mig pa kullen som jag far kalla det eftersom jag inte vet vad det heter.. :) Vill man se hundar ska man ga dit kan jag lova.. Det ar massa motionsslingor dar sa folk motionerar o rastar hundarna. Dar satt jag pa en bank o njot av solen... 
Efter ett tag kommer det fram en aldre dam o fragar pa tyska om hon far satta sig hos mig.. Klart hon fick det men eftersom hon fortsatte prata pa tyska och jag kande inte att jag kunde anstranga mig sa pass, sa jag lite fint. Ledsen men jag pratar inte tyska. Det inledde en 45 minuters konversation pa engelska. Det ar lustigt vad mycket intressant aldre manniskor faktiskt har att saga.. De har varit med om sa mycket och vet sa mycket.. Det var ett trevligt samtal.. Har varit en riktigt skon dag..
 
Jag har kommit fram till att jag behover lite tid att tanka pa bade det ena och det andra, darfor var en san har dag verkligen perfekt! :) Hoppas det blir lika fint vader imorn, da vet jag vart jag ar iaf..

Igar blev det att norda heros, shit nar man val borjat ar det ju omojligt att sluta titta alltsa... Hade de haft mer avsnitt hade jag nog suttit uppe hela natten utan tvekan.. Visst har det ballat ur lite, men det ar ju anda spannande.. :)

Idag ar det mammsens fodelsedag! :) GRATTIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0