Utgang i Zurich!

Det blev utgang igar med Kine & Johanna, klampade in hos Johanna vid elva hugget o borjade dricka.. "Det ar lugnt tjejer vi hinner, stallet vi ska till stanger fem.." Haha trodde vi ja, vi hamnade pa natt annat konstigt stalle... Helt plotsligt kan visst manga dar inne svenska meningar o grejer. Jag menar vart har vi hamnat? Aja, kvallen var helt ok..

Idag blir det enbart att ta det lugnt, somnade vid 8 imorse sa jag ar lite sliten.. Fast inte sa farligt anda, kan tanka mig att det kommer imorn, det brukar det alltid gora...

Sen maste jag tillagga att det verkligen finns idioter till precis allting.... En man jag sag igar pa tramen, jag hoppas nagot sa innerligt att jag aldrig mer ser den mannen.. UCH, vad acklig!!! Jag ska bespara er detaljerna men jag kan ju saga att endel saker gor man bara inte offentligt!!

Nu ska jag kaka lite.. Morsning korsning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0