Trolldeg. :)

Robin o jag har lekt med trolldeg idag, haha jag lyckades fa ihop en tjock liten katt o en bil.. haha vad fick robin ihop da? hm... tre runda bollar :P haha men valdigt fina bollar saklart..

Fortsatter min lugna vecka i kampen mot denna forkylning.. Dock gar tiden ratt sakta men jag menar inte mkt o gora at saken for jag orkar inte direkt gora natt nar jag ar sa har forkyld..

Inte mkt o saga eftersom det inte hant speciellt mkt... Uppdateringen av min nedrakning pa telefon gar daremot bra.. :D haha

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Förkylningen är bara härda! Det måste ju vara nåt fel på det där landet eftersom att du bli sjuk så mycket! =/ Men snart kommer du hem till oss som tar emot dig med öppna friska svenska armar sörrdö.. Mitt smil blir bredare för varje dag vi närmar oss din hemkomst ;)
PUss o kram, krya på dig babe!

2008-03-19 @ 22:33:26
URL: http://jnnifr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0