Tisdag..

Eftersom jag inte fattar sa mycket utav det har sa svarar jag till dig har Emelie.. :) Yes, snart kommer jag hem o latt att jag kommer upp till dig i sthlm da. Da far du visa hur utelivet funkar dar! :D



Sjalvklart lyckades jag bli sjuk igen sa igar lag jag mest.. Idag ar jag helt genomforkyld men jag orkar anda vara uppe.. Det ar alltid nagot! haha helt otroligt.. Jag ar en san dar person som vanligtvis inte brukar bli sjuk speceillt ofta o sen jag kom hit den 4 januari har jag varit sjuk 3 ggr. Sa ar det, lite traligt daremot!

Det blir nog o ta det lugnt den har veckan sa att jag tillfrisknar ordentligt.. Ar ju hembjuden till Johanna pa fredag. Ata paskmat med Kine, Tove o sa Johanna da. :) Det ska bli trevligt.. Det ar sa min pask ser ut iar.. Familjen aker bort over helgen sa jag blir ensam, det kanns riktigt skont maste jag saga.. :D

36 dagar kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0