Tisdag..

Missforstand kan gora mycket men jag vet att allt det har inte ar ett missforstand o att det inte bara beror pa det.. That's it! Jag ska fixa de har tre manaderna for barnens skull, sa ar det bara..
 
Idag har vi traskat fram o tillbaka jag o Robin.. Det gar ju an nar man ska dit, men hem vilka backar... De ar inte o leka med.. :P

Igar traffade jag Johanna en svang, alltid lika trevligt o samtala lite med tosen... :)  Det var lite dalig stamning har "hemma" igar namligen, men det ar val utklarat nu, tror jag iaf.. Darfor flydde jag fran hemmet.. haha

Ikvall ska jag jobba over sa det blir val en lugn kvall kan jag tanka mig.. Jobbar kvall torsdag o fredag den har veckan.. Sen pa lordag kommer EMEEEELIE.. :D Sa da gor det inget att jag jobbar kvallar fram tills dess.. Shiit vad jag langtar efter den tosen.. :) Emelie, Jag & den valkanda Godispasen :P haha det blir en trevlig vistelse :D haha nee skamt o sido sa ska det blir skiit kul att hon kommer hit... Pa lordagskvallen blir det pizza o bowling.. Det ar ju Emmies sista helg har ocksa.. Johanna vinner val bowlingen som vanligt kan jag tanka mig... :P

Ich gern meine Schmetterling...

Kommentarer
Postat av: Sohlberg

haha tro inte det ;D
kan ske ett under och jag förlorar stort eller nàtt! haha

2008-03-04 @ 18:25:14
URL: http://www.metrobloggen.se/rockinroll

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0