Solen tittar fram ibland..

Ja, det ar inget roligt vader har alltsa, men ibland kan man iaf se solen titta fram bakom molnen.. :)

Igar blev det melodifestivalen for hela slanten, eftersom jag jobbade sa kom Emmie & Johanna hit och holl mig sallskap.. Linda Bengtzing sa himla goddig, jag alskar hennes musik for man blir sa himla glad av den.. :) "Hur svart kan det va?"

Idag ar jag ensam hemma, de andra ar i Lugano. Jag fick folja med om jag ville men valde att stanna hemma. Det ar sa tyst, lugnt o skont.. Det gillar jag! :) Sa idag har det varit en riktig slapp dag, gjorde en god middag till mig sjalv forut.. Kott, kroketter o bearnesesas.. :) Annars har jag mest suttit har o fordrivt mina timmar...

Hoppas jag far reda pa det snart sa vi kan boka vara biljetter hem.. :) Det forsta jag ska gora nar jag nar jag vet att  jag kan aka hem ar o ringa till Jossan o be om en tid for o farga o klippa haret.. :) haha Det ar saa behovligt nu alltsa.. Min utvaxt ar inte vacker..  Det ar sa himla dyrt att ga till frisorn har sa det far bli nar jag kommer hem.. :)

Nu ska jag torka haret.. Ciao!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0