Saaa himla skon dag!

Det blev ingen Geneve resa med tanke pa vadret.. Daremot var vadret ratt fint i morse men framat eftermiddagen blev det inte allt for roligt.. Snoblandatregn men vad ska man gora at det liksom..

Sa idag sov jag riktigt lange, har stadat lite har pa overvaningen.. Valdigt valbehovligt kan jag ju saga... Har aven provpackat lite for o se vad som maste kasseras nar jag aker hem.. Kilona har funkat an sa lange mitt storsta bekymmer ar faktiskt att fa igen vaskan.. :P haha men det rer sig sakert, har nagra veckor pa mig att packa.. :) Kande att jag behovde en san har riktigt lugn o skon dag.. Det har varit underbart! Inga masten o framforallt ett valdigt tyst o lugnt hus.. :) 


Fick en san dar riktig klump i magen idag, jag fick till o med funderingar pa o stanna kvar i det har landet ett tag alltsa... :S Scheisse!!!

What if......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0