Onsdag..

Hyffsat lugn dag som vanligt, Robin var en liten angel imorse o det tycker jag om.. :)

I kvall blev det att ga in till stan o tillbaka for o kolla upp parfymerna till bror min eftersom Sabine hade rort till det lite.. :P Ska aka in imorn o titta lite mer o da ska jag ta tramen sa da far jag lite mer tid.. :) Men nu efterat kanns det riktigt skont att ha gatt den dar biten, fast det var lite kallt..

Med tanke pa att jag varit duktig idag (hemlis) sa gav jag mig sjalv en beloning.. Jag kopte mig sjalv en liten parfym ocksa.. Man ska belona sig sjalv ibland.. :)

Sabine pratade om att de kanske skulle aka ivag en helg o lite sa dar, det vore skont.. Det gor att allt inte ser likadant ut hela tiden o bara en san sak gor att tiden gar snabbare...

Borde verkligen ta en dusch nu sa det ska jag gora, men forst ett telefonsamtal hem.. Jag vill inte veta hur deras telefonrakning ser ut alltsa.. hm.. :) Hejhopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0