Nar solen tittar fram sa kommer aven leendet pa lapparna fram.. :)

Med tanke pa att vadret varit fint idag sa har aven jag varit pa valdigt mycket battre humor.. :) Satt ute en stund pa balkongen o aven i tradgarden nar killarna lekte.. Det ar inte manga ggr som Robin och jag har haft sol nar vi gatt fram o tillbaka till spielgruppe, sa idag var det faktiskt lite lyx.. :)

Mamma fyller ar imorn och min lilla grattishalsning kom fram.. :) Lilla Albert kom fram rattare sagt, haha. Kanns lite lustigt o inte vara hemma imorn nar mammsen fyller och hela slakten kommer..

Har stadat i stortsett hela dagen idag sa nar jag hade jobbat klart for dagen sa slocknade jag, sov i typ tva timmar men skulle latt kunna sova nagra till.. :) 3 fredagar kvar, sen ar jag hemma..

Jag vet att jag ar ratt dum egentligen, for nar jag val ar hemma sen sa kommer jag bli grinig pa mig sjalv over att jag inte njot mer av sista tiden har nere.. Jag kommer sakert langta tillbaka till vissa saker.. Formodligen till livet utanfor jobbet liksom.. Men anda ska det bli ruggigt skont o komma hem.. Jag ska ge min mormor den storsta kramen i hela varlden! Vad jag saknar min mormors mjuka famn o att hon luktar pa det dar sattet som bara min mormor gor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0