Jag ser ett ljus i tunneln! :)

Ikvall blev det bara jag o Sabine som kakade.. Det slutade med att hon berattade att de har bokat sina biljetter till USA och att jag kan aka hem innan det eftersom de anda ska vara borta mellan sista april o i mitten av maj. :D

Suttit vid datorn och letat resa hem nu, kan ju lika garna boka den sa fort som mojligt eftersom det ar bestamt nu! :) Vi far ta det imorn!.

Nu ska jag allt forsoka att njuta av sista tiden har! Tack vare min snutt som var har sa vet jag att styrkan finns!

Pratat med bade Mamma & Mormor ikvall, jag saknar dom natt sa oerhort.. Men de far alltid allt att kannas mycket battre o det gillas ju saklart! :)

Jag vet att jag ar skit trakig som inte akte in ikvall, ville egentligen jatte garna saga hejda o sa till Emmie saklart! Men jag vet att jag inte hade gett sa mycket idag.. Hoppas ni hade en jatte trevlig kvall tjejer!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0