Jag har haft fint besok har i Schweiz...

Yes pa lordagsmorgonen tag jag taget till Flughafen dar jag motte upp Emelie som kom flygandes fran Stockholm. :) Det kandes saaaa underbart att se henne och att hon var har! Men som Mange sager "underbart ar kort, alldeles for kort." Nu har hon redan akt igen. :( Det kanns verkligen piss! Att vanda om o ga mot taget igen kandes skit verkligen, jag ville ju ocksa sitta pa det dar flyget hem. Hem till alla underbara inte vanda om o aka tillbaka till Zollikon! Det har varit fem helt fantastiska dagar, visst vi har inte gjort sa mycket markvardigt egentligen utan mest slappat o umgatts o det ar just det jag saknar natt sa sjukt... Nu vill jag bara aka hem, skita i allt har!  

Jag vet att jag later negativ men till vilket pris ska man stanna? Ska jag gora det bara for att gora alla andra glada o ma piss sjalv?

Kommentarer
Postat av: Spunk

Du ska göra det du själv vill och tycker känns bäst!

2008-03-13 @ 09:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0