Godmorgon.. :)

Kanske man inte ska saga 13.40 men jag gor det anda.. :)

Alltsa shit vad manga ggr jag satt o tittade pa Johannas blogg i gar, nar Bjorn sjunger.. Sa himla klockren, jag kan verkligen inte sluta skratta.. Vilket charmtroll!!

Kvallen igar var riktigt trevlig, oplanerat brukar bli bast sa ar det bara, tack Johanna! :) 

Jag langtar sjukt mycket tills att Emelie ska komma hit, verkligen sjukt mycket.. Jag behover lite ljuspunkter i det har nu.. Plus att vadret ar skit, det blaser typ storm ute o det regnar.. Roligt vader, inte! For bara nagra dagar sen kandes det som sommar.. Hoppas det blir lite battre snart...

Idag blir det att ta det lugnt, ska jobba ikvall o da blir det iaf melodifestivalen.. Maste ju se Linda Bengtzing svanga sina lurviga pa scen. :)

Have a nice day!


Kommentarer
Postat av: Jocke

Hej

Var med och svara på dagens fråga på

http://vastertorp.blogg.se/1204356179_dagens_frga.html

Tack för din medverkan

Mvh

Jocke

2008-03-01 @ 14:05:17
URL: http://vastertorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0