A long day!

Ja, den har dagen har varit riktigt lang.. Kanns som den aldrig ska ta slut.. Men ikvall ar det enbart slappa som star langst upp pa listan... :) I like that!

Inte gjort sa mycket idag, haft veckostadningen idag, inte allt for roligt, men sa are..

Sprungit fram o tillbaka i de dar uppforsbackarna tre ggr idag.. Sa tre ggr ner o tre ggr upp! Forst for o lamna robin, sen for o hamta honom o sen nar jag slutade var jag tvungen att ga o kopa tandkram o lite andra behovligheter..
Synd att Sabine var pa IKEA o kopte schweizernot till mig idag bara, sa de dar backarna gav ju anda inget.. haha


 Men det har varit riktigt konstigt vader idag alltsa, imorse regnade sa det stod spon i backen, var inte sa dar jatte upphetsande att ga ut. Plus att Robin inte direkt ar den snabbaste att ga med. :P  Vid fem hugget nar jag skulle traska bort till coop var det sa varmt att jag var tvungen o ta av mig jackan, da var det riktigt var vader.. :) Skulle visst bli fint vader imorn det gillar jag plus att jag far sova precis hur lange jag vill imorn, det gillar jag annu mer! :D

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0