29 dagar kvar...

hahaha ja, jag raknar ner :D

Jag ar val lite som morfar, raknar ner dagarna.. haha han sa att han gjorde det i lumpen, sa han visste hur jag kande.. :) Tror ju iofs inte att det har ar riktigt som lumpen, men visst det borjar bli lite psykiskt pafrestande faktiskt o da paverkas jag fysiskt, vem gor inte det liksom.. Vill bara hem o borja trana, traffa mina kompisar, jobba ja o allt annat som jag normalt satt gor.. Jag mar inte bra av det har alltsa... Jag vill inte lata sa himla negativ men det finns inte sa mycket positivt har nar man bara vill aka hem, plus att det trakiga vadret gor det hela lite mer negativt.. Det kanske blir battre nar solen tittar fram sa man kan vara ute o njuta lite..  

Ar sa himla trott pa det har vadret, lille Robin holl nastan pa o blasa bort imorse sa vi holl oss inne resten av dagen.. Imorn maste vi ut o gora natt, pallar inte o va inne hela tiden..


Pa lordag fyller mammsen ar, hoppas min lilla grattishalsning kommer fram i tid.. :)

Ska forsoka bli lite trott nu, haha vant pa dygnet helt.. inte bra! Plus att jag somnade forut fast jag lovade att inte gora det, sa det kan bli svart o somna..

Tjingtjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0