Söndag

Ja, idag är det söndag och istället för att ligga o sova hela dagen så var mamma o jag uppe ganska skapligt. Vi åkte in till Linköping där blev det många affärer och mycket tittande. Handlade lite saker till lägenheten och lite till mig själv också. Kan ju inte bara spöka ut lägenheten liksom, måste ju spöka ut mig själv lite också. :) Nävers men jag köpte lite småsaker till köket o matta och lite till storarummet. Det blir nog fint, nu vill jag bara att min soffa ska komma hem, så jag kan börja planera påriktigt liksom. Min soffa är rätt stor om man jämför med rummet och utan den vet jag inte hur mycket plats jag har kvar för annat i rummet. haha kom fram till att jag har väldigt mycket glas. Jag behöver ju inte vara rädd för att jag inte ska ha något att dricka ur sen i alla fall.. Men det är ju roligt med lite ombyte ibland. :P haha

Jag visar sidor som jag inte själv visste att jag hade. Sidor som jag faktiskt är glad över att jag visat den senaste tiden, man ska faktiskt inte stå ut med vad som helst. :)

Jag tror att jag börjar bli sjuk!!! Jag orkar inte det, jag har inte tid med det just nu alltså.. Snorig och ont i halsen eller ont än så länge kliar det bara men det kommer väl. Det brukar det alltid göra.
 
Nu ska jag titta på tv. Ciao!!  

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0