Riktigt längesen nu...

Ja det är inte för ofta det blir uppdaterat här, folk läser väl inte längre.. haha :)

Är iaf hemma från Norge nu och jag har aldrig varit tröttare i hela mitt liv. Jag börjar känna mig gammal. Uch hur ska det gå? :) haha Försöker komma in i jobbrutinerna igen, det tar ett tag det vet jag.. Jobba kväll lär ju bli ett litet mysterium till en början men det ordnar sig alltid tillslut.. Just nu är mitt huvud någon annanstans när jag jobbar men det kommer väl gå på rutin sen igen..

Skönt o vara hemma, saknat mycket här hemma.. Känns som det verkligen är på tiden o stanna här hemma nu ett bra tag. Försöka få lite ordning på mig själv, på min vardag och mitt liv.. Det finns mycket som är ett stort frågetecken just nu som jag behöver reda ut...


Jag är glad och den här gången har jag verkligen bestämt mig!!!! En ny dörr har öppnats om så bara på glänt så är den öppen iaf... 

Kommentarer
Postat av: Spunk

jag läser fortfarande! kul att se vad du pysslar med. Skönt att vara hemma från Norge, antar jag?

Snart åker jag hem, 14dagar kvar bara. Men kommer ju tillbaka i höst =) Kram

2008-06-20 @ 10:40:52
URL: http://zphanky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0