Jag mår så där faktiskt..

Jag har huvudvärk och min hals är verkligen inte rolig.. Tror febern är på ingång.. :S Orkar bara inte bli sjuk nu...
Ikväll var det jobb som gällde o hade det inte varit för Sonja så hade jag spytt påt. Men guuuuu vilken härlig tjej! :)


Insett att jag trots allt faktiskt saknar en person lite smått ibland. Idag är en sådan dag. 

Imorn är det tidigt jobb som gäller och en kort dag men jag har mycket o göra på den korta dagen så det är bara att köra på. Förhoppningsvis så mår jag bättre imorn, har knaprat i mig några panodil nu när jag kom hem. Blir ner på stan i Mjölby en sväng o sen ska jag åka hem och sova. Om jag orkar ska jag fortsätta med flytten också, de kommer o fixar mitt kök imorn, o idag hade de fixat med de där småsakerna som jag bett om. :)

Time to move my as, Guten nacht alle leute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0