Hanna är glad!! :)

Jag är glad, jag har fått nyckeln till lägenheten.. :D MIN LÄGENHET!!!!

Ikväll ska jag träna och sen blir det att gå ner till lägenheten en sväng. Det känns underbart skönt, nu har även Hanna blivit stor och ska flytta hemifrån. :)
 
Jobbar kväll imorn och det känns rätt lägligt faktiskt. Väldigt skönt med sovmorgon om inte annat! :)

Jag har funderat på en sak, varför inser man tre år senare att allt var så jävla fel och meningslöst? Jag förstår inte hur jag själv har resonerat.

Jag vill ha sommar och sol, ska nog lägga mig i solariet imorn för jag har inte fått någon sol alls på mig den här "sommaren" var ju i Norge när det varma vädret kom hit, alla är bruna och fina utan jag som är en riktig blekfis..

Nu ska jag kila, ha det gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0