Fredag.. :)

Ja nu är det fredag och den här helgen är jag faktiskt ledig.. :) Så ikväll blir det parken och först ska vi på förfest hos Elli. :) Det ska bli toppen o träffa henne igen!!!!! :D
Hoppas jag slipper träffa vissa personer ikväll, skulle vara skönt med en riktig partykväll utan några sura miner. :)

Idag jobbade jag kort dag o sen blev det lite små shopping haha köpt gardinstänger idag då känns det att man verkligen ska flytta hemifrån. :)

Endel saker på jobbet känns faktiskt inte så jätte roliga just nu... Hoppas de här första 4 veckorna går snabbt..

I helgen ska jag börja med min inflyttning iaf, städa och dona. :) Det ska bli härligt, kommer nog inte flytta in helt förens jag fixat alla möbler. Jag måste ju få hem min soffa först såklart.. :) Uch tiden springer iväg men i helgen ska jag ta tag i flytten. :)

Ha en bra kväll!! /Hanna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0