Varför?......

Tänk vad bra det var när alla "vi" tjejer umgicks med varandra. Jag saknar den tiden något så enormt!!! Tänk vad roligt vi hade och så mycket bättre det mesta faktiskt var..


Jag är så JÄVLA trött på allting just nu, det är så hiiiimla typsikt. Är det alltid mig det beror på?

Jag önskar att jag bara var nån helt annanstans just nu, utan ansvar och utan några MÅSTEN...

Har haft en skön helg, har behövt lite ledighet.. Imorn jobbar jag kväll så då får jag sovmorgon imorn också o det vet jag att jag behöver. Nu går jag på nästa schema och det blir ytterligare 4 veckor på Kungshögahemmet.

Jag har egentligen inget o skriva just nu känns inget så roligt, förstår inte varför den här känslan kommit över mig..
Ska kila nu, hem o fixa lite. Har precis skruvat ihop min tvbänk nämligen.. Ciao...

Du, det spelar ingenroll längre... Jag saknar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0