I´m moving out!!

YEEES, nu är jag på gång med flyttningen för fulla muggar och i natt var första natten i lägenheten.  Jag sov som en gudinna! :) Det känns riktigt bra o visst är det mycket kvar att göra och att införskaffa men jag är ändå väldigt nöjd med det som jag än så länge lyckats åstadkomma, men med hjälp ska jag ju tillägga.. :)

Är hemma i mammsens lägenhet o äter lite bara sen ska jag bort o fortsätta igen.. haha orkar ju inte laga mat när man håller på så syster yster stod för det idag.. :)

Jag är glad för din skull, även att det är lite jobbigt ibland.. That´s something I can´t help, but I have to admit it. Jag vill att du ska kunna bli min vän.


Nehe nu är det dags att fortsätta med rensningen där borta.. :) Dags att gå hem med andra ord, åh vad jag längtar tills det är klart.. :)

Ha det bra alla, Ciao!

Kommentarer
Postat av: kine

Va roligt att du kommit i gång och börjat få lite ordning, hoppas det kommer lite bider sen;) Och hoppas att du har det super bra!

puss och kram:)

2008-07-11 @ 10:27:15
URL: http://chine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0