Uppdatering :P

haha fick order om uppdatering sa nu ar det val dags :P

Robin sov lange idag, det gillar jag.. :) Men var faktiskt uppe ratt skapligt och gjorde en stor frukost till mig sjalv med stekt agg o baguetter o lite annat smatt o gott.. :) Fick lite kansla fran helgen :P Har varit o badat idag med Robin. haha vet inte om man kan kalla det kul, men han hade nog det iaf o tiden rullar ju pa.. :) Jag har inte gjort sa mycket mer idag faktiskt.. Jag ar fortfarande trott.. Allvarligt sa tror jag att det ar natt fel pa mig, jag har varit konstant trott sen jag kom hit. Jag trodde det skulle ga over men det har inte gjort det an... 

Det dyker alltid upp kanslor.....
Det ar som att nan lagger en nybakad kanelbulle pa bordet men du kan absolut inte na den for du nar inte upp... Du vet att du aldrig kan fa den, bara kanna den dar retande kanslan nar du kanner lukten..  haha bra liknelse va? :P

Det konstiga med mig o med det har stallet ar att ena stunden kanns allt skit bra, jag langtar inte hem nanting.. Sen ar det som att vanda pa handen o allt kanns piss o jag vill bara sa langt bort harifran som mojligt.. Tjejerna har nere gor att allt det har ar vart det och att det funkar... Helgen som var, ordet hem dok inte ens upp i mitt huvud... 

Jag sager bara en sak, borta bra men hemma bast! Man borde uppskatta allt man har hemma sa mycket mer...

Det har blev for djupt for mig, over and out! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sohlberg

yes box ;D
ses om en timma bruden! pusspuss

2008-02-08 @ 18:26:00
URL: http://www.metrobloggen.se/rockinroll

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0