Ungar, potatisar och tillslut lite avkoppling..

Ungar och potatisar ar val vad min dag mest har bestatt av.. Jag fick namligen for mig att dra igang projektet potatistryckning haha shiit det var verkligen potatis overallt o farg o kladd o skrik o herregud innan det iaf sag lite skapligt ut... Haha Robin var lila i hela ansiktet nar han var klar med sin teckning och Alex lyckades hugga sig sjalv i fingret.. Men sa lange man har roligt sa ska man ju inte klaga :P


Efter den har dagen blev det att ga o simma ett par langder, det var underbart skont..... Iaf efterat nar man kunde glida ut i det varma utomhus badet.. :)

Jag ar bade trott och hungrig sa mycket roligare an sa har blir det nog inte idag...
 

Nar man ar pa ett sant har stalle, i en annan familj i ett nytt land sa ser man saker pa ett annat satt.... 

Innan vi aker i fran det har landet ska stallena pa listan vi gjorde hos Johanna vara avbockade! :) Vi ska sikta pa det iaf, ska forsoka o fa det dar med ekonomin att ga ihop sig bara.. :P


Kommentarer
Postat av: lovisa

trevlig kväll!

2008-02-12 @ 19:56:40
URL: http://bylovisa.blogg.se
Postat av: Sohlberg

har forsokt ringa 2 times men inge svar =(
du kan vad sla en pling imorgon tjejen =)

2008-02-12 @ 21:35:28
URL: http://www.metrobloggen.se/rockinroll

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0