Underbar dag..

Ja, solen skiner o jag kom precis hem ifran simhallen.. Var o simmade ett par langder, lite for fa egentligen, jag blir sa uttrakad.. Men tycker anda att jag varit ratt duktig som gjort det ett par ganger nu.. :)

Har spelat wii hela formiddagen, haha forsta gangen jag spelar pa riktigt o schisse vad dalig jag var... haha bade Robin & Alex kom forre mig hela tiden.. haha men det ar smallar man far ta, vi hade ju roligt iaf.. :)

Ringde en snabbis till mammsen precis, saknar henne!!! Hoppas hon skickar mitt paket idag med headsetet und meine lieblings schokolade.. :) Det uppskattas! haha man kan ju forsoka sig pa lite tyska iaf.. 
 
Jag maste ta mig i kragen o prata med mina vardforaldrar...   :S

Ikvall ar det aupair traff igen som galler...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0