Solen skiner..

Idag ar det riktigt fint vader och Hanna sitter vid datorn.. Nicht gut! Tankte ga ut o satta mig pa balkongen om en liten stund.. Men klockan borjar springa ivag ser jag.. Sovit i stort sett hela dagen.. Det blev en seg kvall igar, alla var sega, lite halv krassliga o allmant opeppa pat.. Jag var en av dom kan jag ju erkanna. Sa det blev inte sa sent, men trott ar jag visst anda.. Visst vare trevligt o traffa toserna aven att vi var sega, men sa ar det ibland.. Det ar smallar man far ta.. 

En liten fagel viskade i mitt ora att jag kanske far besok vecka 11. Men bara KANSKE! Jag hoppas verkligen!!! Det skulle vara helt underbart..

Det kanns sa dar att jag har varit har i ungefar en och en halv manad och jag har redan kommit pa att det har med o vara aupair ar nog inte riktigt min grej.. men det kanske andras... Eller att vara aupair tror jag inte ar grejen det ar den har familjesituationen att i stort sett ha mamman hemma hela tiden, det ar pafrestande som tusan! Men man maste ju ge det en chans iaf! :)

 Jag saknar dig mitt basta!!!



Nu ska jag satta mig i solen o njuta! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0