Ska det nansin ta slut?

Jag trodde att det bara skulle kannas sa har i borjan.. Nu har jag kannt samma kansla i tva manader.. Visst har jag kommit in i allt nu, men det här är inte jag! Det ar natt som saknas, jag är inte glad nar jag vaknar o vet att jag ska jobba. Jag ar lattad nar klockan slar fem och jag vet att jag kan lamna huset.. Sa ska det inte vara.! Tur att jag har mammsen utan henne skulle jag inte klara det har... Jag med mitt jakla samvete!!! Imorn ska jag saga att jag aker antingen den 30 eller 31 maj! Sa are bara! Jag maste sluta tanka pa alla andra, jag kommer aldrig traffa de har manniskorna i hela mitt liv sen.. Varfor bryr jag mig sa mycket? TYPISKT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0