Schweitz

Har varit i det har landet i 1 manad nu och det har gatt upp o ner hela tiden. Fast anda ar jag glad att jag faktiskt har tagit den har chansen... Jag menar man maste ju prova pa nagot annat ocksa.. :)

I helgen var ja, Emelie, Emmie och Johanna i Flims, Alperna! Det var den roligaste helgen pa valdigt, valdigt lange... Det fanns allt, harliga vanner, MASSA skratt, god mat, alkohol, sno, sol, sota pojkar, fest & dans. Jag menar det kan inte bli battre... :) Det har ar helt klart en helg jag sent ska glomma.. TACK tjejer!!

                                                                        Tjejerna i Flims


Ikvall blir det aupair mote, jag kommer bli sen.. Typiskt vi som skulle ata semlor idag... Men jag maste ju dit, jag maste fa skivan med alla korten pa fran helgen.. :D


Kommentarer
Postat av: emmie

häärligt DUBBEL-H med en blogg, de gillar vi :) vi ses ikväll, bli inte allt för sen! puss

2008-02-04 @ 17:08:04
URL: http://aamyy.blogg.se
Postat av: Sohlberg

welcome hun ;D

2008-02-04 @ 22:22:03
URL: http://www.metrobloggen.se/rockinroll

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0