Jag har visst glomt att skriva.....

Om jag har forstatt allt ratt nu sa kommer Emelie hit o det kanns sa himla bra.. :) Ska prata med henne nu ikvall, vantar pa att hon ska kaka klart bara.. :) Sa da far jag val lite rapportering...

Veckorna gar hyfsat snabbt men idag kandes dagen ganska lang.. 

Igar blev det kreutzplatz med emmie o johanna o deras barn.
Pa kvallen kom Johanna till mig en svang.. Det var val i stortsett min dag... :)

Idag har vi inte gjort mycket vettigt alls, jag har faktiskt inte ens varit ute idag o det kanns for jag har ruggigt ont i huvudet.. Ska nog iaf ga ut o ta lite luft pa balkongen en stund.. Behover nog det..

Ska man bara le o acceptera allt? hm, thats not who I am...


Jag tanker mycket pa allt som var.. Alla stunder, jag saknar det!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0