En trott Hanna, men det funkar alltid.. :)

Igar var det nordiska och nelson som gallde.. Blev en riktigt lyckad kvall trots att jag inte var sa jatte sugen innan.. Daremot sa blev min tagfard hem mindre lyckad. Men nu vet jag ju hur tagstationen ser ut hemma hos Emmie ocksa.  :P Men just da var jag valdigt trott pa livet maste jag saga.. Speciellt nar man hor att nan sitter o garvar o sager "hon ar svensk" haha jag menar vad tusan hade det med saken att gora att dorrarna var mupp o att jag inte kom ut..

Jag var iaf hemma halv sju imorse, sa jag gick faktiskt upp for typ en timme sen.. Det tragiska ar att det ar hur skont vader som helst ute, o jag har sovit bort hela dagen... Jaja det ar smallar man far ta nar man ar i det har landet.. :) Tack for annu en rolig kvall i zurich med er tjejer! :)
 
Ikvall ar det melodifestivalen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0