En riktigt slapp helg.. :)

Det har har varit en riktigt skon o avkopplande helg..

Var inne i stan en svang igar med Emmie och kopte det dar pudret, sa nu har jag det ocksa! Blev en scarf ocksa, den lag dar alldeles ensam, det var meningen att jag skulle kopa den.. :)

Efter det blev det hem till mig och en melodifestivalskvall.. haha ja, skratta kunde man ju gora at dom iaf.. KEBABPIZZA.. :D Fast jag ville ju att sotnosen ola skulle ga vidare.. Efter det var det ju se upp for dararna pa tv:n och sjalvklart var vi ju tvugna att titta pa den ocksa..

Idag ska jag ta det lugnt, funderar pa o ga o sola.. Det ar inte direkt sverigepriser har men jag menar ibland maste man.. Jag ska aldrig klaga pa att ett solarie ar dyrt nar jag kommer hem till Sverige igen.. :)

Ska val fortsatta lasa min bok ocksa, spannande som tusan! :) Ha en bra dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0