Min mamma är bäst...

Vilka dagar....
Jag vaknade upp morgonen efter att vi varit hos Axel och trodde att jag på något sätt skulle klara av att gå till jobbet 5 timmar senare. Tänkte det måste ju vara vinet jag drack igår.. Hm börjar tänka lite till att jag drack ju väldigt lite vin... Lägger mig fem minuter till men vaknar tre timmar senare och inser att jag inte orkar eller kan röra mig.. Jag får i alla fall tag på telefonen och kan ringa mamma.. Ber henne komma... Jag kan inte svälja, har ont i hela kroppen och när jag försöker sätta mig upp så spyr jag.. Inser samtidigt som jag lägger ner telefonen att jag inte klarar av att gå o jobba...

Ibland är det verkligen tur att man har en mamma, hon har tagit hand om mig som ett litet barn de här senaste dygnen, fick ut mig i bilen hem till dom.. Passat på mig när jag behövt dricka, hjälpt mig till toaletten, bytt kläder och sängkläder när jag varit så blöt av svett att jag inte vetat vart jag ska ta vägen.. Ibland behöver man verkligen en mamma oavsett hur gammal man är.. Det låter som att jag varit en väldigt ofräsh människa de här dagarna o det har jag nog haha det var skönt med en dusch kan jag säga.. Var hos läkaren igår och jag fick pencillin, så det blir ingen alkohol för min del imorn men jag vill faktiskt inte utmana ödet för de här dagarna har varit sjuka alltså.. Så här sjuk har jag aldrig någonsin varit.. Kan iofs bero på att mitt immunförsvar nog inte varit på topp efter allt som har hänt men ändå.. UCH!

Nu ska jag börja tänka på sängen, kanske kan få sova en hel natt nu utan att vakna av alla otäcka känningar i kroppen.. :)
Hoppas alla får ett fint nyår, det ska jag försöka med iaf! :)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0