Julen...

Det har varit en bra jul trots allt som hänt och trots allt jobbande... Jobbade julafton till klockan fyra sen blev det hem och fira jul med familjen.. Det blev mycket jul mat och en massa paket.. Julen är väldigt mysig! :)

Igår blev det parken, först förfest hemma hos Elli & Linus. Det var en rolig kväll... Det var mycket folk och det blev mycket dricka. Idag blev det att sova väldigt länge och sedan åkte vi hem till mormor och morfar för att fika lite med släkten.. Efter det blev det pizza och slappande i soffan.. Skönt att inte behöva göra något, bara vara.. Borde väl städa egentligen men det får bli en annan dag, behöver ta det lite lugnt känner jag.. Varit mycket jobb och när man väl är hemma så har det hela tiden varit något som måste göras....

Imorgon blir det att åka in till linköping en sväng, framför allt till IKEA och köpa nattduksbordet och byrån till sovrummet. :) Sen blir det att plocka i ordning på mina skåp och hyllor någon gång så det blir lite ordning på det... Framåt kvällen blir det en tur ut till Axel, vet inte om jag orkar dricka någon alkohol efter igår men vi får se.. :) 

Sitter i min mysiga soffa och tittar på en kärleksfilm. Julgranen är tänd, fast jag har ingen stjärna i toppen haha men det gör inte så mycket.. :) Det är mysigt att bara sitta här.. :)

Nu ska jag titta klart på filmen och sedan krypa ner i sängen.. Natti natti....  

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0