Ett stort tomrum!

Det är såå ofattbart....

Den här dagen har varit riktigt jobbig men begravningen var så fin.. Så mycket vackra blommor..  Det var mycket folk och det bevisar ännu mer hur fruktansvärt omtyckt och älskad Agneta var... Det är så svårt att se alla så ledsna. Jag är ledsen och blir ännu ledsnare när jag ser och tänker på alla andra.. När jag tänker på Bosse, Therese, Lisse och Jossan..Helt sjukt! När jag tänker på mormor, morfar, mamma, Lena och Håkan.. Uch!!   Bara tanken på dom gör mig ledsen.. 

Först var vi i Mjölby kyrka och sen gick vi vidare till församlingshemmet. Efter det åkte vi allesammans upp till kyrkogården, det var snö överallt och blommorna var så vackra...

Känslan när vi gick in i kyrkan var läskig, jag har aldrig varit med om att så mycket känslor stormat upp på samma gång..

Ska snart bege mig hem till mig, ska lägga mig framför tvn och titta på idolfinalen, mycket mer än så orkar jag nog inte med ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0