Segbulle

Vet att jag nästan aldrig skriver men eftersom jag inte har dator o internet hemma blir det bara när jag är hos mamma. Nu är skge marken över och när jag var ute nyss ser man inte många spår av att det faktiskt varit marken de senaste två dagarna.

Blev öltältet både i onsdags och igår. haha igår var jag dock nykter men det kan vara lite roande ändå att se hur alla andra beter sig.. :)

Ja det som hänt den senaste tiden är, marken, måndagsklubben (klockren kväll), massa jobb som har relaterat till att det blivit lite tid tillsammans med min kissebääääs! :) Men jag är ledig i helgen så nu ska han hem till mig igen. Han har varit på dagis som jag brukar säga.. haha nee men mammsens kissar har fått ta hand om honom när jag jobbat så mycket.. :)

De här två veckorna har varit bra enbart på grund av en sak... :)

Sitter hos mammsen nu o ska snart ta med mig Wilgot o gå hem o så kommer Memme förbi o hälsar på en sväng.. :)

Hej så länge, får se när nästa tillfälle till lite skrivande inträffar.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0