Måndagsklubben

Vilken kväll..... Trodde inte att det skulle bli så pass roligt som det faktiskt blev.. :) Det var kanon, från att tjejerna entrade min lägenhet vid sju hugget till att jag var hemma i min säng vid tre så var kvällen hur roligt som helst..

Träffade en del som jag inte sett på hur länge som helst och det var verkligen toppen... Jag dansade som tusan och bara njöt av att vara mig själv... Igår insåg jag att det var ganska roligt att vara singel, men jag insåg också en annan sak att jag ofta tvivlar på killar men det beror nog mycket på att jag själv varit så oseriös den senaste tiden, men vissa stunder i livet får man faktiskt vara det tycker jag.. :) Bäst o passa på när man är ung som jag o Sonja brukar säga på jobbet.. :) TRUE!!!

Den här dagen har väl inte varit fullt lika underbar inte mitt huvud iaf.... Umgåtts med Elli hela dagen fixat o donat med våran 20 års fest den 27 september, det ska bli roligt... Tycker lite synd om henne som fick dras med mig idag bara men jag har mest bara varit seg.. :)
 
Det enda som känns lite jobbigt är att jag inte varit hemma på hela dagen och jag vet att mitt kök där hemma ser rent ut sagt för jävligt ut efter gårdagen.. Men jag får väl helt enkelt ta det imorn för nu orkar jag verkligen inte gå hem o börja städa.. :) haha Typiskt mig!!

Sov gott, det ska jag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0