I´ll guess so!

Jag antar att det är här man skriver av sig ibland när man egentligen behöver prata av sig men inte riktigt vill att folk ska förstå in i minsta detalj vad man egentligen menar... Det kan jag behöva just nu...

Att nånting kan kännas så bra fast ändå så himla fel... Jag vet inte vad jag gör längre.. Jag har en sån där konstig känsla inom mig. Jag kan inte ens beskriva den...Ett telefonsamtal o jag gick runt med ett leende på läpparna hela dagen, betyder det nånting? Eller är det bara så att en del påverkar än fast det egentligen inte behöver betyda ett smack, jag vet inte..

"Tänk om du kunde flyga in genom mitt fönster som en liten fågel varje kväll när jag skulle sova bara för att kunna ligga o hålla om mig på det där sättet som bara du kan.."

Neehepp jag tror inte jag ska skriva en massa då det är rätt onödigt med ett inlägg när man ändå inte får fram nått vettigt.. Jag vet bara en sak o det är att det här kommer bli en tung höst....

Idag var det jobb som gällde o halleluja vad trött jag var, var egentligen sugen på måndagsklubben ikväll men jag orkar inte helt enkelt.. Uch trist när det känns så, men förhoppningsvis blir det måndagsklubben nästa vecka med några tjejer från jobbet.. :) Hoppas det blir så, skulle vara kanoners verkligen!

Den här helgen blev den bästa på länge och de två senaste veckorna har varit så himla bra... :)

Snart lämnar Maria Sverige, Emelie åker tillbaka till Växjö, Clara ska ut o resa, andra Emeli har flyttat till Växjö också. Kvar här är jag........ Jag ska inte säga nått för ja drog iväg jag också. 5 månader o 1 vecka var jag borta sammanlagt och det är så himla nyttigt verkligen. Man behöver verkligen se nånting annat och både Schweiz och Norge gav mig andra och nyttiga perspektiv på saker och ting. Jag är så himla sugen på att iaf ta en sista minuten till nått varmt o soligt land för o få iaf en veckas skön semester.. :) Har inte varit mycket sol o bad för min del den här sommaren inte...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0