Fredag

Det är fredag och jag har jobbat ikväll.. Skulle egentligen ha jobbat hela helgen men så fick jag ett telefonsamtal från jobbet o de undrade om jag kunde jobba natt mellan lördag och söndag.. Det gör jag så gärna. Kul att testa nått annat, vem vet, det kanske skulle passa mig bättre?!... Efter det passet är iaf mitt schema slut.. haha får se hur denna höst kommer bli alltså... hm..

Träffade Elli idag, nu har vi bestämt att det blir 20 års fest ihop den 27 september.. :) Det ska bli skit kul!!! Hoppas på att jag kommer iväg iaf en vecka eller nått till Emelie också i Grekland, det skulle vara toppen och jag skulle verkligen behöva det.. Men vi får se, det beror lite på..... :)

Kan inte hjälpa det men jag saknar dig nått så sjukt!!!! <3



Jag skäms när jag tänker på att jag lagt ner så mycket tid och energi på en människa som jag helst vill slippa se igen..

Var på bio o restaurang med Emelie igår. :) Vi tittade på den nya arkiv X filmen, den var väl så där. Inte en jätte lättsam film direkt o inte jätte bra men den dög... Det var iaf en trevlig kväll o det kommer bli sjukt tomt utan Emelie här hemma, bara kunna ringa o kunna ses några minuter när man känner för det även om man egentligen inte har tid..  :)

Likaså Maria, goooood i´m gonna miss that girl!

Nu ska jag mysa med min Wilgot! :) Världens sötaste lilla krabat! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0