Bak o fram o fram o tillbaka.. :)

haha det är ungefär så den här dagen känns.. Jobbade natt i natt o det är jag ju inte direkt van vid.. Lite förvånad över mig själv att jag lyckades hålla ögonen öppna precis hela natten men det var ju bra.. :) Gick o la mig vid åtta i morse o sov till fem på eftermiddagen haha det känns lite knäppt.. :) Nu är klockan redan nio o den här dagen är snart över..

Imorn blir det måndagsklubben får se om jag är nykter eller inte, men det blir iaf lite mat o så där innan hos mig.. :) Ska bli trevligt....

Idag lämnade Emelie Skänninge o det känns redan tomt. Det känns tryggt att alltid ha henne här hemma men nu är hon borta igen.. Känns lite små tungt faktiskt..

Nu ska jag titta på lite utbildningar det är ju faktiskt dags att iaf börja tänka tanken.. :)

Tchüss, Ciao! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0